Hotelul Pietroasa va pune la dispozitie doua sali de conferinte, oferind astfel posibilitatea de a organiza cu succes orice tip de eveniment: conferințe, prezentări, workshop-uri, simpozioane, seminarii, programe de team building, școlarizări, evenimente sociale și recepții.

Cu o capacitate de 150 de locuri fiecare, dotarile tehnice ale salilor de conferinta satisfac cele mai exigente solicitări: sistem de traducere simultană dotat cu 40 receptoare si castiacces internet wireless, videoproiectoare, ecrane, flipchart, instalație sonorizare, microfoane fixe si mobile, unități de președinte și unități pentru delegați .

Fie că se pregatește o sesiune de business, un training sau un seminar, sala de conferințe poate găzdui de la întâlniri mici, până la întâlniri la scară mare.

Orice conferință, sedință, curs sau întâlnire de afaceri devine mai familiară atunci când este însoțită de o pauză de cafea în lobby-ul centrului.

Alte alternative de servicii sunt disponibile în funcție de specificul evenimentului și opțiunea organizatorilor.