Hotelul Pietroasa va pune la dispozitie doua sali de conferinte, oferind astfel posibilitatea de a organiza cu succes orice tip de eveniment: conferințe, prezentări, workshop-uri, simpozioane, seminarii, programe de team building, școlarizări, evenimente sociale și recepții.
Cu o capacitate de 150 de locuri fiecare, dotarile tehnice ale salilor de conferinta satisfac cele mai exigente solicitări: sistem de traducere simultană dotat cu 40 receptoare si casti, acces internet wireless, videoproiectoare, ecrane, flipchart, instalație sonorizare, microfoane fixe si mobile, unități de președinte și unități pentru delegați .
Fie că se pregatește o sesiune de business, un training sau un seminar, sala de conferințe poate găzdui de la întâlniri mici, până la întâlniri la scară mare.
Orice conferință, sedință, curs sau întâlnire de afaceri devine mai familiară atunci când este însoțită de o pauză de cafea în lobby-ul centrului.
Alte alternative de servicii sunt disponibile în funcție de specificul evenimentului și opțiunea organizatorilor.
Conference Rooms & Event Facilities
Hotel Pietroasa offers two fully equipped conference rooms, providing the ideal venue for successfully organizing various types of events: conferences, presentations, workshops, symposiums, seminars, team-building programs, training sessions, social events, and receptions.
Each conference room has a capacity of up to 150 seats and is equipped with state-of-the-art technical facilities to meet the most demanding requirements. These include:
- Simultaneous translation system with 40 receivers and headsets
- Wireless internet access
- Projectors and screens
- Flipcharts
- Sound system with fixed and mobile microphones
- President and delegate units
Whether you’re hosting a business session, a training event, or a seminar, our conference rooms are versatile and can accommodate everything from small meetings to large-scale events.
Any conference, meeting, training session, or business gathering becomes more pleasant with a coffee break in our center’s lobby.
Additional services are available upon request, tailored to the specific needs of your event and the preferences of the organizers.